Javna nabava

2023. GODINA

31.10.2023. – Odluka o odabiru – industrijski stroj za pranje rublja

31.10.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – industrijski stroj za pranje rublja

27.10.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – industrijski stroj za pranje rublja

19.7.2023. – Odluka o odabiru – svinjetina

19.7.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – svinjetina

19.7.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – svinjetina

13.7.2023. – Dokumentacija i troškovnik – svinjetina

5.7.2023. – Odluka o poništenju – Obrada zbrinjavanja neopasnih otpadaka i neopasnog otpada – Grupa 3.

5.7.2023. – Odluka o poništenju – Obrada zbrinjavanja neopasnih otpadaka i neopasnog otpada – Grupa 2.

5.7.2023. – Odluka o poništenju – Obrada zbrinjavanja neopasnih otpadaka i neopasnog otpada – Grupa 1.

5.7.2023. – Odluka o poništenju – Svinjetina

5.7.2023. – Odluka o odabiru – goveđe i teleće meso

5.7.2023. – Zapisnik o pregledu, ocjeni i usporedbi ponuda – Goveđe i teleće meso

5.7.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – Goveđe i teleće meso

5.7.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – Svinjetina

30.6.2023. – Dokumentacija i troškovnik – svinjetina

30.6.2023. – Dokumentacija i troškovnik – goveđe i teleće meso

20.6.2023. – Odluka o odabiru ponude – Povrće (srpanj-prosinac 2023.)

20.6.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – Povrće (srpanj-prosinac 2023.)

20.6.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – Povrće (srpanj-prosinac 2023.)

14.6.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – Obrada i zbrinjavanje neopasnih otpadaka i neopasnog otpada – Grupa 1,2 i 3

13.6.2023. – Dokumentacija i troškovnik za nabavu – povrće

13.6.2023. – Financijski plan za 2023. godinu

13.6.2023. – Plan nabave za 2023. godinu

2.6.2023. – Poziv za dostavu ponude – Obrada i zbrinjavanje neopasnih otpadaka i neopasnog otpada

26.5.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – Izrada proj. dokument. za sanaciju spuštenog stropa

18.5.2023. – Odluka o poništenju postupka – povrće

18.5.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – povrće

11.5.2023. – Dokumentacija i troškovnik za nabavu – povrće

26.4.2023. – Dokumentacija i troškovnik za nabavu – povrće

21.4.2023. – Odluka o odabiru ponude – voće i orašasti plodovi

21.4.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – voće i orašasti plodovi

21.4.2023. – Odluka o odabiru ponude – krumpir i sušeno povrće

21.4.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – krumpir i sušeno povrće

18.4.2023. – Odluka o odabiru ponude – sistematski pregledi

18.4.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – sistematski pregledi

12.4.2023. – Odluka o odabiru ponude – konvektomat

12.4.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – konvektomat

11.4.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – konvektomat

6.4.2023. – Odluka o odabiru ponude – mlijeko i mliječni proizvodi (travanj-lipanj 2023.)

6.4.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – mlijeko i mliječni proizvodi (travanj-lipanj 2023.)

6.4.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – sistematski pregledi

6.4.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – mlijeko i mliječni proizvodi

30.3.2023. – Dokumentacija i troškovnik za nabavu – mlijeko i mliječni proizvodi

30.3.2023. – Dokumentacija i troškovnik za nabavu – konvektomat

29.3.2023. – Odluka o poništenju – povrće

29.3.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – voće i orašasti plodovi

29.3.2023. – Dokumentacija i troškovnik za nabavu – sistematski pregledi radnika 2023.

28.3.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – krumpir i sušeno povrće

28.3.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – povrće

23.3.2023. – Odluka o odabiru ponude – uredski materijal

23.3.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – uredski materijal

21.3.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – uredski materijal

20.3.2023. – Dokumentacija i troškovnik za nabavu – krumpir i sušeno povrće

20.3.2023. – Dokumentacija i troškovnik za nabavu – povrće

20.3.2023. – Dokumentacija i troškovnik za nabavu – voće i orašasti plodovi

14.3.2023. – Dokumentacija i troškovnik za nabavu usluga – uredski materijal

9.3.2023. – Odluka o poništenju – uredski materijal

9.3.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – uredski materijal

22.2.2023. – Dokumentacija i troškovnik za nabavu usluga – uredski materijal

22.2.2023. – Zapisnik o pregledu ponuda – tehnička kontrola, ispitivanje oruđa za rad

22.2.2023. – Odluka o odabiru ponude – tehnička kontrola, ispitivanje oruđa za rad

21.2.2023. – Odluka o poništenju – uredski materijal

1.2.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – Pića

30.1.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – Tehnička kontrola – ispitivanje oruđa za rad

26.1.2023. – Dokumentacija i troškovnik za nabavu usluga – pića

26.1.2023. – Dokumentacija i troškovnik za nabavu usluga – uredski materijal

23.1.2023. – Dokumentacija i troškovnik za nabavu usluga – tehnička kontrola – ispitivanje oruđa za rad

16.1.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – materijal za čišćenje, metle, lopatice

16.1.2023. – Odluka o odabiru ponude – materijal za čišćenje, metle, lopatice

11.1.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – proizvodi za pranje posuđa

11.1.2023. – Odluka o odabiru ponude – proizvodi za pranje posuđa

9.1.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – medicinski potrošni materijal grupa 1

9.1.2023. – Odluka o odabiru ponude – medicinski potrošni materijal grupa 1

9.1.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – medicinski potrošni materijal grupa 2

9.1.2023. – Odluka o odabiru ponude – medicinski potrošni materijal grupa 2

9.1.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – medicinski potrošni materijal grupa 3

9.1.2023. – Odluka o odabiru ponude – medicinski potrošni materijal grupa 3

5.1.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – proizvodi za čišćenje i poliranje

5.1.2023. – Odluka o odabiru ponude – proizvodi za čišćenje i poliranje

5.1.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – papirnati predmeti

5.1.2023. – Odluka o odabiru ponude – papirnati predmeti

4.1.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – Materijal za čišćenje, metle, lopatice

4.1.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – Materijal za tekuće i invest. održavanje

4.1.2023. – Odluka o odabiru ponude – Materijal za tekuće i invest. održavanje

3.1.2023. – Zapisnik o otvaranju ponuda – Materijal za tekuće i invest. održavanje

3.1.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – životinjska i biljna ulja i masnoće

3.1.2023. – Odluka o odabiru ponude – životinjska i biljna ulja i masnoće

3.1.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – prerađeno voće i orašasti plodovi

3.1.2023. – Odluka o odabiru ponude – prerađeno voće i orašasti plodovi

3.1.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – prerađeno povrće

3.1.2023. – Odluka o odabiru ponude – prerađeno povrće

3.1.2023. – Zapisnik o pregledu i ocjeni ponuda – mlinarski proizvodi i tjestenina

3.1.2023. – Odluka o odabiru ponude – mlinarski proizvodi i tjestenina

30.11.2022 – Prijedlog plana nabave za 2023. godinu

Obavijest o provođenju objedinjene javne nabave

Naručitelj Dom za starije osobe „Medveščak“ ovlastio je Grad Zagreb da kao središnje tijelo za javnu nabavu provede postupak objedinjene javne nabave za slijedeće predmete nabave:

  • – Kruh i drugi pekarski proizvodi
  • – Mlijeko i mliječne prerađevine
  • – Svježa perad
  • – Riba
  • – Pomagala pri inkontinenciji
  • – Nabava električne energije i distribucija
  • – Telekomunikacijske usluge
  • – Nabava plina
  • – Računalne usluge

Okvirni sporazumi i sklopljeni godišnji ugovori za gore navedene postupke nabave nalaze se u Registru ugovora i okvirnih sporazuma Grada Zagreba.

Arhiva 2022. godina

31.12.2022. – Registar sklopljenih ugovora 2022.

30.12.2022. – Zapisnik o otvaranju ponuda – Proizvodi za pranje posuđa

30.12.2022. – Zapisnik o otvaranju ponuda – Proizvodi za čišćenje i poliranje

29.12.2022. – Zapisnik o otvaranju ponuda – Papirnati predmeti

28.12.2022. – Poziv za dostavu ponude – Materijal za čišćenje, metle, lopatice

27.12.2022. – Odluka o odabiru – Mlijeko i mliječni proizvodi

22.12.2022. – Zapisnik o otvaranju ponuda – Mlijeko i mliječni proizvodi

22.12.2022. – Zapisnici o otvaranju ponuda – Medicinski potrošni materijal grupa 1, 2 i 3

22.12.2022. – Poziv za dostavu ponude – Proizvodi za pranje posuđa

22.12.2022. – Poziv za dostavu ponude – Proizvodi za čišćenje i poliranje

21.12.2022. – Poziv za dostavu ponude – Papirnati predmeti

16.12.2022. – Zapisnik o otvaranju ponuda – životinjska i biljna ulja i masnoće

16.12.2022. – Zapisnik o otvaranju ponuda – mlinarski proizvodi i tjestenina

15.12.2022. – Zapisnik o otvaranju ponuda – prerađeno voće i orašasti plodovi

15.12.2022. – Zapisnik o otvaranju ponuda – prerađeno povrće

14.12.2022. – Poziv za dostavu ponude – Mlijeko i mliječni proizvodi

14.12.2022. – Poziv za dostavu ponude – Medicinski potrošni materijal

12.12.2022. – Poziv za dostavu ponude – Materijal za tekuće i investicijsko održavanje zgrade i opreme

8.12.2022. – Dokumentacija i troškovnik – prerađeno povrće 2023

8.12.2022. – Dokumentacija i troškovnik – prerađeno voće i orašasti plodovi 2023

8.12.2022. – Dokumentacija i troškovnik – životinjska i biljna ulja i masnoće 2023

8.12.2022. – Dokumentacija i troškovnik – mlinarski proizvodi i tjestenina 2023

25.11.2022 – Odluka o odabiru – RADNA OBUĆA

24.11.2022 – Zapisnik o otvaranju ponuda – RADNA OBUĆA

9.11.2022 – Odluka i Zapisnik – STROJ ZA PRANJE SUĐA S OMEKŠIVAČEM VODE

4.11.2022 – Zapisnik o otvaranju ponude – STROJ ZA PRANJE SUĐA S OMEKŠIVAČEM VODE

27.10.2022 – Poziv za dostavu ponude za predmet nabave – STROJ ZA PRANJE SUĐA S OMEKŠIVAČEM VODE

27.10.2022 – Obrazac ponude – STROJ ZA PRANJE SUĐA S OMEKŠIVAČEM VODE

9.11.2022 – Odluka i Zapisnik – MLIJEKO I MLIJEČNI PROIZVODI

4.11.2022 – Zapisnik o otvaranju ponude – MLIJEKO I MLIJEČNI PROIZVODI

26.10.2022 – Poziv za dostavu ponude za predmet nabave – MLIJEKO I MLIJEČNI PROIZVODI

22.9.2022 – Pojašnjenje matematičke pogreške Zvibor d.o.o. – PAPIRNATI PREDMETI

22.9.2022 – Zapisnik o pregledu, ocjeni i usporedbi ponuda – PAPIRNATI PREDMETI

22.9.2022 – Odluka o odabiru najpovoljnije ponude – PAPIRNATI PREDMETI

9.9.2022 – Poziv za dostavu ponude za predmet nabave – PAPIRNATI PREDMETI

1. Izmjena Plana nabave za 2022. godinu

Odluka o odabiru najpovoljnije ponude – GOVEĐE I TELEĆE MESO

Odluka o odabiru najpovoljnije ponude – SVINJETINA

Zapisnik o otvaranju ponuda – GOVEĐE I TELEĆE MESO

Zapisnik o otvaranju ponuda – SVINJETINA

Poziv za dostavu ponude za predmet nabave – GOVEĐE I TELEĆE MESO

Poziv za dostavu ponude za predmet nabave – SVINJETINA

Financijski plan za 2022.

Plan nabava za 2022.

3. Izmjena Prijedloga plana nabave za 2022.

2. Izmjena Prijedloga plana nabave za 2022.

1. Izmjena Prijedloga plana nabave za 2022.

Prijedlog financijskog plana za 2022. godinu

Prijedlog plana nabave za 2022. godinu

Arhiva 2019. godina

Obavijest o provođenju objedinjene javne nabave za 2019. godinu

Naručitelj Dom za starije osobe „Medveščak“ ovlastio je Grad Zagreb da kao središnje tijelo za javnu nabavu provede postupak objedinjene javne nabave za slijedeće predmete nabave:

  • – Kruh i drugi pekarski proizvodi
  • – Mlijeko i mliječne prerađevine
  • – Svježa perad
  • – Riba
  • – Pomagala pri inkontinenciji
  • – Nabava električne energije i distribucija
  • – Telekomunikacijske usluge
  • – Nabava plina
  • – Računalne usluge

Okvirni sporazumi i sklopljeni godišnji ugovori za gore navedene postupke nabave nalaze se u Registru ugovora i okvirnih sporazuma Grada Zagreba.

Arhiva 2018. godina

Obavijest o provođenju objedinjene javne nabave za 2018. godinu

Naručitelj Dom za starije osobe „Medveščak“ ovlastio je Grad Zagreb da kao središnje tijelo za javnu nabavu provede postupak objedinjene javne nabave za slijedeće predmete nabave:

  • – Kruh i drugi pekarski proizvodi
  • – Mlijeko i mliječne prerađevine
  • – Svježa perad
  • – Riba
  • – Pomagala pri inkontinenciji
  • – Nabava električne energije i distribucija
  • – Telekomunikacijske usluge
  • – Nabava plina
  • – Računalne usluge

Okvirni sporazumi i sklopljeni godišnji ugovori za gore navedene postupke nabave nalaze se u Registru ugovora i okvirnih sporazuma Grada Zagreba.

Arhiva 2017. godina

Obavijest o provođenju objedinjene javne nabave za 2017. godinu

Naručitelj Dom za starije osobe „Medveščak“ ovlastio je Grad Zagreb da kao središnje tijelo za javnu nabavu provede postupak objedinjene javne nabave za slijedeće predmete nabave:

  • – Kruh i drugi pekarski proizvodi
  • – Mlijeko i mliječne prerađevine
  • – Svježa perad
  • – Riba
  • – Pomagala pri inkontinenciji
  • – Nabava električne energije i distribucija
  • – Telekomunikacijske usluge
  • – Nabava plina
  • – Računalne usluge

Okvirni sporazumi i sklopljeni godišnji ugovori za gore navedene postupke nabave nalaze se u Registru ugovora i okvirnih sporazuma Grada Zagreba.

Arhiva 2016. godina

Obavijest o provođenju objedinjene javne nabave za 2016. godinu

Naručitelj Dom za starije osobe „Medveščak“ ovlastio je Grad Zagreb da kao središnje tijelo za javnu nabavu provede postupak objedinjene javne nabave za slijedeće predmete nabave:

  • – Kruh i drugi pekarski proizvodi
  • – Mlijeko i mliječne prerađevine
  • – Svježa perad
  • – Riba
  • – Pomagala pri inkontinenciji
  • – Nabava električne energije i distribucija
  • – Telekomunikacijske usluge
  • – Nabava plina

Okvirni sporazumi i sklopljeni godišnji ugovori za gore navedene postupke nabave nalaze se u Registru ugovora i okvirnih sporazuma Grada Zagreba.

Arhiva 2015. godina

Obavijest o provođenju objedinjene javne nabave za 2015. godinu

Naručitelj Dom za starije osobe „Medveščak“ ovlastio je Grad Zagreb da kao središnje tijelo za javnu nabavu provede postupak objedinjene javne nabave za slijedeće predmete nabave:

  • – Kruh i drugi pekarski proizvodi
  • – Mlijeko i mliječne prerađevine
  • – Svježa perad
  • – Pomagala pri inkontinenciji
  • – Nabava električne energije i distribucija
  • – Nabava plina

Okvirni sporazumi i sklopljeni godišnji ugovori za gore navedene postupke nabave nalaze se u Registru ugovora i okvirnih sporazuma Grada Zagreba.